Terezce

15.10.2013 23:48

I když vím, že si to nejspíš nikdy nepřečteš, že mě teď pravěpodobně nenávidíš za to, co jsem mu provedla, i když vím, že bys mě možná nepochopila, zavrhla… já Ti to potřebuju říct! Teri, máš dnes svátek. Mám strach Ti napsat zprávu. Stejně bys mi neodpověděla. A to by mě taky bolelo. Proto to raději ani nebudu zkoušet. Ale abys věděla, že na Tebe myslím. Ta je pro Tebe k svátku… a možná taky trochu na vysvětlení…

 

Terezko,

proč tys mě nikdy neměla ráda?

Terezko,

což nevíš, že i mlčení je zrada?

Terezko,

můj svět se zhroutil do sebe.

Terezko,

já jsem bolestí úplně bez sebe!


 

Víš,

celej můj vesmír pohltila tma,

nemám kde brát sílu.

Z mého Slunce zbyl jen klam,

už asi ztrácím víru.


 

Věděla's,

že mě k vám nikdy nechtěl brát?

Bál se, že ztratí vaši lásku.

! Vždyť co já bych vám víc než on mohla dát?!

Měli jste-li mě rádi, pak přeci kvůli němu!


 

Terezko,

ty ani nevíš, jak mi chybí.

Celé moje tělo přišlo o cit.

Moc dobře vím, že se teď na mě zlobí.

Prosím, poraď: jak mám přežít?


 

Terezko,

mým nitrem zmítá chaos.

Ale když si někdy vzpomenu,

jak mě líbal na nos,

na všechno zlé zapomenu.


 

Terezko,

já vás všechny měla hrozně ráda.

Terezko,

už padám do tmy.

Terezko,

ublížila jsem mu strašně nerada.

Terezko,

moc tě prosím, odpusť mi…