Konec prázdnin

31.08.2011 14:58

Poslední dva týdny prázdnin jsem proležela v posteli, přikrytá až po uši. Nohy mi hřála Ruth, hlavu mi chladil ledový obklad. Chytila jsem nějakou virózu. Tak jsem si celé dny četla, poslouchala jsem hudbu a psala. Maminka se o všechno musela postarat sama. Řekla mi, abych se nenamáhala, abych si odpočinula a abych se hlavně uzdravila do konce prázdnin. Dnes už mi je lépe. Za celou dobu, co jsem marodila, za mnou přišel jenom pan Chestnut. Přinesl mi jahody, přečetl pohádku o medvídcích a postěžoval si na Toma. Že prý je, jako kdyby ztratil hlavu. Já jsem si taky postěžovala. Řekla jsem, že za mnou ani jednou nepřišel, jenom jednou mi zavolal, a to proto, že mi chtěl zdělit, jak báječně si s Kate rozumí. Jak se poznávali, kde všude spolu byli, co všechno zažili… a své vyprávění zakončil podrobným popisem jejího obličeje. (Musím přiznat, že podle toho, co říkal Tom, je to kočka. Docela se těším, až ji poznám osobně. Ale to jsem Tomovu dědovi neříkala…) Meg byla ještě někde v cizině, vrátila se dnes. Už mi aj volala, omlouvala se, že už do konce prázdnin nepřijde, protože to nestihne. Na ni jsem se nezlobila. Věděla jsem, že tam jela kvůli své nemocné tetičce. Meg říkala, že je velmi nemocná a že je také docela stará, a že potřebuje pomoct. To jsem se ani zlobit nemohla. Ale Tom si to odskáče! Zítra se s ním uvidím ve škole, takže tomu neunikne. No jo! Zítra už je škola! Prázdniny skončily, ani nevím jak. Teď jsou tři. Pojedu se ještě podívat za panem Chestnutem…

Komentáře:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek